Nowości
Koszyk z zakupami Koszyk z zakupami
Atrakcyjna cena Atrakcyjna cena
Nasze promocje Nasze promocje
Salon
--------
Pytania i odpowiedzi
--------
Kontakt
--------
Zakupy na raty
--------
Leasing dla firm
--------
System Śledzenia Zamówień
--------
--------
 
Zasady dokonywania zakupów w Salonie Internetowym MPC SERVICE

Czas realizacji zamówienia Zasady dokonywania zakupów
Czas realizacji większości zamówień wynosi ok. 2 dni roboczych, w ciągu których przesyłka zostanie wysłana. Zdarzają się jednak takie artykuły, których dostępność jest ograniczona - wówczas termin może się wydłużyć do 2-4 tygodni (szczególnie, gdy towar dostępny jest na zamówienie).
Czas doręczenia przesyłki przez firmę kurierską (na terenie Polski) wynosi średnio od 1 do 3 dni.

Formy płatności Zasady dokonywania zakupów
  • przedpłata dokonana na podstawie faktury proforma (płatność przed odbiorem);
  • pobranie dokonane przez firmę kurierską (płatność po odbiorze);
  • przelew bankowy (dla stałych odbiorców).
Przedpłaty – są wygodna formą płatności ze względu na to, że nie wymaga od klienta operacji gotówkowych. Po otrzymaniu faktury proforma klient dokonuje płatności na konto firmy MPC SERVICE z własnego rachunku bankowego. Zamówiony towar wysyłany jest do Klienta bezpośrednio po otrzymaniu płatności na konto MPC SERVICE. Przedpłaty preferowane są przez klientów dokonujących zakupy znacznej wartości. Klient nie ponosi wtedy kosztów prowizji pobieranej przez firmę kurierską - przesyłka jest tańsza.
Przedpłaty stosowane są również jako forma płatności przy nietypowych zamówieniach.
Pobranie – to najbardziej rozpowszechniony wariant zakupów. Preferowany przez Klientów przy dokonywaniu zakupów o wartości nie przekraczającej 3 000,00 zł. Opłatę w gotówce za towar wnosi się firmie kurierskiej w momencie jego dostarczenia. Przy tej formie płatności, firma kurierska pobiera prowizję zależną od wartości przesyłki.

Faktura VAT Zasady dokonywania zakupów
Firma MPC SERVICE, w przypadku każdej transakcji, wystawia dokument sprzedaży w postaci faktury VAT. Podczas skadania zamówienia, Klient zostanie poproszony o wypełnienie odpowiedniego formularza, które zawiera dane osoby lub firmy, na którą ma być wystawiona faktura VAT.
Jeżeli adres wysyłkowy jest inny niż odbiorcy faktury VAT prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi przy wypełnianiu formularza zamówienia.

Dostawa zamówionych towarów Zasady dokonywania zakupów
Dostawa zamówionych towarów następuje za pośrednictwem firm kurierskich.
Uwaga: Każdy Klient ma prawo sprawdzenia podczas dostawy w obecności Kuriera zawartości otrzymanej przesyłki. Jeżeli zauważycie Państwo naruszone taśmy lub opakowanie przesyłki prosimy o natychmiastowe zgłoszenia swoich uwag kurierowi.
Spedytorem jest firma UPS Polska lub DPD Polska, chyba że Klient zastrzeże na etapie składania zamówienia innego przewoźnika.
Przesyłki są ubezpieczone do kwoty określonej na fakturze VAT.
Koszt przesyłki określany jest przez firmę kurierską i zależy m.in. od :
  • wagi i wymiarów przesyłki;
  • odległości miejsca przeznczenia od siedziby firmy kurierskiej (realizowane są dostawy poza miasta w których firma kurierska ma swoje oddziały);
  • usług dodatkowych (wartości pobrania, zwrotu dokumentów, usługi ekspresowe itp.);
Na usługę transportową otrzymacie Państwo fakturę VAT od kuriera.
Aby zasięgnąć dokładniejszych informacji na temat przesyłek prosimy o telefon do Działu Handlowego naszej firmy (+48) 71 788 93 46, (+48) 71 788 93 45

Gwarancja
Zasady dokonywania zakupów
Na zakupione towary firma MPC SERVICE udziela gwarancji określonej przez producenta. Dlatego też prosimy zwrócić uwagę na to, że w przesyłce powinna znaleźć się także karta gwarancyjna: producenta lub MPC SERVICE. Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z treścią karty gwarancyjnej oraz staranne przechowywanie do czasu jej ustania. Firma MPC SERVICE przyjmuje towar do naprawy na podstawie karty gwarancyjnej z widocznymi numerami seryjnymi, nazwą towaru oraz datą sprzedaży i  pieczęcią sprzedawcy. Faktura VAT nie jest niezbędna przy zgłoszeniach reklamacyjnych. Przy zgłoszeniu gwarancyjnym określony zostanie sposób dostarczenia towaru do MPC SERVICE. Towar wraz z kartą gwarancyjną powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu oraz zabezpieczony przed potencjalnymi uszkodzeniami w czasie transportu.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Zwroty Zasady dokonywania zakupów
Jeżeli towar został zakupiony poza lokalem MPC SERVICE lub na odległość, nabywca ma prawo do odstąpienia od umowy (poza wyjątkami ustawowymi) w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
Wymagane oświadczenie można sformułować samodzielnie, można też skorzystać z gotowego formularza.
Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu towaru (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
Potrzebujesz więcej informacji ?
Napisz do nas.
 [Napisz list]